Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Friday, June 17, 2011

Lain Pasangan, Lain Caranya



Ada yang suka makan nasi lemak telur mata 1, ada yang suka telur mata 2, ada yang suka makan nasi kerabu.. Ada yang suka breakfast dengan nasi, ngn bihun atau kuih muih. Mestinya mereka ada sebab masing-masing kenapa mereka suka itu atau ini. Semuanya bergantung kepada seseorang tu. Sama juga dengan cara hidup..


Lepas kawin , orang pk suami dan isteri kena selalu jumpa (bagi yang duk jauh). Kadang-kadang lebih prihatin sehinggakan macam-macam jenis nasihat dan usikan yang diberi. Sehingga terusik ati di kala hati sedang berbunga rindu. Well, well, well.. Kehidupan zaman ni tidak lagi macam zaman mesolitik, neolitik yang susah nak berhubung. Sekarang sudah ada sms, call, skype. Seperti sentiasa berhubung secara maya. Kan senang tu..


Bezanya dlu nak sms dan call lebih-lebih xdala.. Sekarang dah bleh sms, call dan skype lebih-lebih macam pasangan suami isteri yang lain. Masa pasti tiba untuk hidup bersama dalam satu bumbung dan masa sekarang biarlah begini, merasai rindu yang orang lain xfaham.. Sebab kami saja yang faham..


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link