Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Wednesday, June 15, 2011

Terapi Warna Untuk Murah Rezeki




Akhirnya dapat juga guna internet. Dapat guna kejap kat sekolah. Internet di rumah ada masalah. Ari ni baru nak technician nak datang setelah saya, suami dan Cik Soda bertungkus lumus untuk setelkan pasal internet streamyx ni.


Sekarang masanya untuk naikkan balik jumlah pelawat ke blog ni. Hari ni baru dapat idea pasal apa nak update blog. Tadi bercakap dengan seorang cikgu ni pasal terapi warna. Wah… Sangat seronok dapat berkongsi dengan orang yang suka pasal ni.


Dia cerita yang dia murah rezeki sekarang. Macam-macam bentuk rezeki datang sampaikan saya pun teruja untuk menggunakan produk minyak wangi tu. Minyak wangi Auralife. Dah lama dengar dan penah guna produk ni dlu, masa tahun 2009. Tapi diri sendiri salah sebab stop. Ntah kenapa. Patutla kak long sampai sekarang masih guna produk Auralife.


Tadi juga cakap pasal graf hayat. Saya penah dapatkan khidmat kak long untuk graf ni. graf hayat ni special berbanding dengan rahsia tarikh lahir sebab ia lagi detail. Cuma harganya lagi mahal daripada laporan rahsia tarikh lahir yang RM10


Benda-benda gini sebenarnya ada kaitan dengan sains. Memang ada kaitan. Sama juga dengan waktu solat yang penah saya post di blog ni dlu. Kalau nak tahu lagi banyak, kena lagi banyak belajar dan semakin banyak kita belajar, semakin banyak yang kita xtahu……


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link