ShoutMix chat widget

Tuesday, May 17, 2011

Bau Brings Back The Memory..


Aku selalu bengang ngn budak lelaki sebab malas sapu kelas!


Tengah-tengah online ni, terbau plak bau dari dewan makan. Agaknya semua dewan makan skolah ni sama ja baunya kot. Sebab teringat zaman duk asrama dulu.

Ikhlas cakap, xsuka bau ni. Uweeekkk!! Sakit kepala bila bau. Sebab tu kot xsuka makan makanan asrama (alasan je ni). Selalu tdo masa prep kat dewan makan sebab bau nak muntah!

Bila teringat pasal asrama, teringat zaman sekolah. Xsedap macam mana pun makanan asrama, memang daging pejal sungguh. Apa agaknya diorang letak dalam makanan asrama? Kalau tengok budak2 sini pun, isi pejal2 ja..

Dan bila teringat zaman sekolah, tension belajar xsetension keje. Ya.. Saya sudah faham kenapa masa belajar dlu, senior2 cakap nak blaja balik. Betul kan Cikgu Syuhada?


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link