Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Friday, August 12, 2011

Panduan Memilih Minyak Wangi Auralife


Petang tadi adik sms mengenai kesan pemakaian minyak wangi Auralife ni. Dia yang baru ja masuk ke politeknik di kuantan minggu lepas mengalami sedikit tekanan kerana tiada kawan.

Tadi dia memakai minyak wangi Auralife untuk pelaris dan desire. Dan dia merasai perubahan aura apabila ada seorang kawan duduk di sebelahnya yang mana sebelum ni dia sorang-sorang.

Saya sendiri merasai perubahan ini. Saya rasa lebih bertenaga apabila mengajar kerana dapat melontarkan suara semasa dalam makmal. Keluasan makmal jauh beza berbanding kelas biasa.

Untuk sesiapa yang mahukan minyak wangi Auralife, ini ada panduan untuk memilih minyak wangi yang sesuai.


1) UNGU (WARNA UNTUK SEMANGAT INGATAN DAN FIKIRAN

Menjana kesihatan dan penyembuhan, awet muda, menjana hormon, memori dan tumpuan, penawar toksik dalam otak, mata kanan, migrain, tekanan, mimpi yang kronik, mengimbangi fikiran dan kepintaran.


2) INDIGO (WARNA UNTUK KECERIAAN DAN KETENANGAN)

Menjana 'Nervous System', mata kiri, anti bakteria, anti oksidan, semua penyakit berkaitan hidung, masalah neurologi, sakit tulang, sakit telinga dan sakit mata.


3) BIRU (WARNA HUBUNGAN DAN PERTUTURAN)

Masalah berkaitan dengan tekak, Tiroid, Parathyroid, Lyrynx dan Tonsil. Masalah bertutur (gagap), metabolismetidak seimbang, gangguan selera, masalah berat badan dan suhu badan tidak menentu. Ambil ia sebagai program pelangsingan.


4) HIJAU (WARNA KASIH SAYANG DAN KETENANGAN)

Masalah hati dan paru-paru, masalah emosi berkaitan perasaan, patah hati, sakit kepala, masalah pernafasan, sakit dada, masalah buah dada, dan kawasan berhampiran tangan, kaitan paru-paru, batuk asma, radang paru-paru, sakit jantung, gangguan tisu halus dan masalah kesedihan.


5) KUNING (WARNA KEBERANIAN)

Sistem penghadaman (perut, hati, duodenum, hempedu, pangkreas), gastrik, ulser (luka dalam perut), masalah kolestrol, penstabil sistem ransangan, meredakan masalah buah pinggang dan kulit.


6) JINGGA (WARNA KEGHAIRAHAN DAN POTENSI)

Untuk fungsi kelelakian, mati pucuk, trauma emosi, berkenaan dengan keinginan, penghasilan sperma yang sangat kurang, kesuburan, masalah prostat, jangkitan salur kencing. Untuk wanita, semua masalah berkaitan sakit puan, senggugut, tekanan sebelum haid, haid tidak teratur, putus haid (menopaus)dan masalah keinginan.


7) MERAH (WARNA UNTUK MENYEIMBANGKAN PEMIKIRAN NEGATIF DAN EMOSI ASAS)

Semua penyakit berkaitan darah, masalah urat timbul, buasir dan pembekuan darah dalam pembuluh darah atau jantung. Sebagai rawatan cirit birit, najis berdarah, sindrom radang usus, sembelit, untuk semua kesihatan fizikal juga baik untuk segala masalah berkaitan urat saraf dan tulang. Juga sebagai penawar untuk toksik dan pencemaran elektrik.


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link