Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Monday, August 8, 2011

5 Tip Mengemaskan Ruang Kerja Pejabat



Bila g tempat keje, mesti ada yang sakit kepala sebab makin lama makin sempit ruangan di meja. Betul x? Sebabnya saya dan rakan-rakan pun laluinya di tempat kerja. Mana nak letak buku budak kelas tu, kelas ni, mana nak letak laptop, mana nak letak buku-buku rujukan. Jangan sampai lupa letak kat mana kertas jawapan students.

Tahun lepas saya pernah hilangkan satu kertas penting ni. Seingat saya, saya dah pulangkan kertas tu tapi tuan meja tu cakap saya belum hantar. Jadi, saya terimala kelemahan saya.

Cuma, macam mana nak kemaskan meja di pejabat? Saya ada terbaca satu artikel. Panas lagi. Kurang 5 minit yang lalu dipost.

Klik :

http://www.majalahniaga.com/5-tip-mengemaskan-ruang-kerja-pejabat-menangani-tekanan-kerja.html


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link