Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Sunday, July 31, 2011

Khas Untuk Yang Ada Resdung | Kerap Bersin Waktu Pagi



Pagi ja bersin. Pagi ja bersin. Selalu alami x situasi di mana hidung asyik nak bersin lepas tu berair masa nak g kerja pagi-pagi?


Jujurnya saya pun alami. Bangun nak g mandi ja bersin. Lepas mandi pun bersin. Sampaila ke tempat keje kena slalu g toilet sebab xselesa hidung. Tapi tahu x ada caranya macam mana saya nak stay selesa lepas bangun tido?


Lepas mandi, saya sure bersin. Sebab dah tahu memang bersin ni xkan stop selagi cuaca xpanas, saya pun telanla 2 biji Omega Plus ni. Lepas telan, Alhamdulillah stop bersin dan rasa kering. Disebabkan itu, saya letak banyak-banyak stok Omega Plus ni di rumah, di tempat keje dan di kampung supaya senang bila dilanda bersin yang kerap.


Omega Plus ni kelebihannya:


Meningkatkan fungsi otak

Meningkatkan keupayaan untuk belajar, menilai dan daya penumpuan

Meningkatkan tahap memori, kepekaan mental dan kejelasan fikiran

Meningkatkan daya tindakbalas

Membina ketajaman penglihatan

Meningkatkan daya tahan terhadap jangkitan seperti batuk


Untuk order, boleh ke : http://9titik9.wordpress.com/omega-plus/


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link