Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Wednesday, June 1, 2011

Segala Perancangan DiperkenankanNya - Kini Sudah Bergelar Puan



Akhirnya setel pasal majlis kesyukuran perkahwinan saya dengan MOHD FITRI B BAHARIN. 1 Jan 2006 perkenalan pertama, gaduh xpayah cakapla. Akhirnya dengan sekali lafaz, kami sah bergelar suami isteri. Perasaan totally berubah bila saksi-saksi berkata ‘sah’. Dalam hati, penuh kesyukuran kerana DIA memberi lelaki terbaik dan insyaAllah boleh memimpin ke arah jalanNya, mendapat keredhaanNya dunia dan akhirat. Amin Ya Rabbal ‘Alamin..


Sekarang sudah bergelar Puan Safra. Xsabar nak tengok kak yani pembantu makmal tulis nama guru yang menggunakan makmal daripada Cik Siti Nursafra kepada Puan Siti Nursafra. Cepat-cepat buka sekolah!!


Majlis ni simple ja. Majlis kesyukuran di Tanah Merah Kelantan. Kenapa simple? Sebab saya xreti nak complicatedkan benda yg simple (kecuali bila gaduh ngn dia dlu).


Paling saya happy ialah sesi fotografi. Sangat sangat sangat berpuas ati dengan Noorhisham bin Samat [sila klik sini untuk link Facebooknya]. Perkhidmatan yang sangat bagus dari segi ketepatan masa, keramahan dan juga semestinya angle-angle foto yang sangat cun!!! Million thanks to abang sham. Nati nak postwedding plak. Yehhhhhaaaaaa!!!!!









Yang atas ni satu fotografer lain






..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link