Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Thursday, January 27, 2011

Kenapa Perlu Berkata Dan Berfikir Positif?



Sayang kamu semua!


Alhamdulillah!!!! Akhirnya Laksamana yang menang! Macam miracle plak.. hehehehehe!!! Tapi budak2 tu memang terer main bola jarring.

Mula-mula lawan dengan Bendahara. 6-0.. Hahahaha!!! Happynya kami asyik kira gol ja..

Lepas tu lawan dengan Temenggung.. Temenggung ni suka main kasar sikit. Budak2 Laksamana dah nampak bengang. Ayat aku, ‘Sabar dan relax.. Awak jgn pk pasal tu. Pk awak nak gol ja. Senyum!!!’ Tu ja yang aku boleh cakap sebab xnak mood diorang down.

Masa pertama – seri 3-3.. Prrrrrrrrriiiiiiiiitttttttttttt…. Rehat 1 minit. Ha.. masa nila students Laksamana nampak stress. Abis kuar yang xpuas ati. Last-last aku cut dan cakap, ‘Saya xkisah kalo diorang gerak kaki ke tolak ke sebab saya bukan pengadil. Yang saya tahu sekarang, Laksamana juara bola jaring. Awak semua sangat bagus bermain. Saya sangat puas hati’

Masa kedua – 2 minit pertama, Temenggung dah sumbat gol. Laksamana dah xbleh pegang bola langsung ni. Ohhhhh!! 7 7 pemain Laksamana dah nampak down. Hmmmm… ‘Sabar Laksamana, relax dan fokus!’ (cakap dalam hati jela).. ‘Xboleh jadi ni. Semangat Laksamana dah kurang. Aku kena naikkan balik mood diorang’

LAKSAMANA BAGUS LAKSAMANA BAGUS LAKSAMANA BAGUS!!!!! Tu ja ayat yang aku jerit kuat-kuat. Tiba-tiba, AJAIB!!!! 1 gol masuk untuk Laksamana!! Yesssss!!!!! Tahniah Laksamana! Keep it up!!!!

Tiba-tiba terdengar cikgu Temenggung cakap, ‘Sayang bola tu!!’ Ha!! Inilah masa untuk naikkan semangat Laksamana lagi!

LAKSAMANA BAGUS LAKSAMANA BAGUS LAKSAMANA BAGUS!!!!! Yesss!!!!! Gol kedua!!!! Yesss!!!! Tahniah Laksamana!!!!

LAKSAMANA BAGUS LAKSAMANA BAGUS LAKSAMANA BAGUS!!!!!

Yeeehhhaa!!!!!! Gol ketiga!!!!! Prrrrrrrrrrrrrriiittttttttttt… Masa tamat.

Yes yes yes!!!!! LAKSAMANA johan!!! Terus centre datang peluk aku! Excitednya rasa xterucap.


♥♫♥♫♥ UNSTOPPABLE ♥♫♥♫♥

..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link