Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Friday, July 8, 2011

Saya Dibuang Asrama.. Yaaaahhhhhhhoo!!!!


Hari ni kerap soalan 'Cikgu xterasa ke?' yang ditujukan kepada saya sbgai sorang warden. Sebab apa? Sebab surat yang diletakkan dalam peti cadangan pasal budak-budak asrama nak warden2 ditukarkan utk tahun 2012.



Sebenarnya, saya memang happy sangat bila budak tulis gtu sebab memang dh lama saya nak 'dibuang' asrama. Hehehehehe!!! Maka hari ni saya menyuruh beberapa pelajar utk teruskan menulis supaya saya 'dibuang'.. Siapala yang nak jadi warden, tpaksa korbankan hujung minggu, petang atau malam rehat dan mcm2 kemungkinan bila musim2 busy dan stress cthnya masa exam.



Setelah menyuruh pelajar menulis surat seperti ini... Hehehehehe!!!!

Jadi bila ada budak tulis surat gtu, saya rasa sangat happy. Xdapat digambarkan perasaan happy! Perasaan terkilan? Memang ada tapi perasaan happy jauh lagi tinggi.



Terima kasih aspuri!!!!! Semoga kehendak korang diterima!


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link