Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Friday, July 1, 2011

Perang Tikus Di Rumah Guru Yang Daif Ini


Orang kata jangan marah tikus sebab nanti dia dendam. Hmmmm.. Pastu nak diamkan saja? Oh tidak..

Maka mulai hari ni, saya dengan rasminya akan membalas dendam di atas kegiatan mereka memutuskan wayar fon dan modem internet saya, makan baju kurung saya, makan jeans suami saya, merosakkan bekas makanan saya dengan cara berikut :



1) meletakkan gam tikus di setiap kawasan gelap mereka

2) meletakkan jering di setiap bilik

3) membela kucing



Sebab saya sudah tidak tahan dengan kejahatan mereka. Inilah pertama kali membenci binatang!



Dan saya tidak sabar untuk berpindah dari rumah guru yang daif dan xlayak bertaraf F sekali pun.. (potong elaun dan separuh cola tu.....)




..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link