ShoutMix chat widget

Tuesday, July 5, 2011

Kesihatan Yang Hebat Bermula Dengan Kolon Sihat!


Kesihatan Yang Hebat Bermula Dengan Kolon Sihat!


Sambil layan tv rancangan Kuali Oh Kuali, tengokla gambar artis-artis kat dinding. Hmm.. Ramai orang buat stail macam tu. Bila customer tengok, ‘Fulamak… Maya Karin pernah datang makan kt sini…..’ Customer pun rasa banggala sebab dapat makan tempat artis datang.

Cuma xpernah lagi tengok restoran yang ada cerita kat dinding-dinding mengenai percernaan makanan berlaku. Bermula dari mulut sampaila ke hujung. Kalaula restoran ada buat penerangan pasal percernaan ni, rasanya senang ja cikgu sains nak ajar kat budak nanti. Mak ayah diorang yang g makan kat restoran pun boleh tunjuk ajarkan macam mana proses pencernaan dalam badan kita.

Lagi best kalau kat dapur rumah pun ada tampal-tampal poster macam mana proses pencernaan berlaku, kan!


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link