ShoutMix chat widget

Wednesday, April 20, 2011

Baik Duk Sorang Daripada Makan Hati



Pernah x dapat roommate atau housemate yang menyakitkan hati? Hati sakit pun xleh bt apa kan. Tahan jela. Xkan nak g ketuk dia plak.

Dan sebab tu saya memilih untuk sewa rumah sorang untuk saya. Xpala kalo bayar lebih. Asal hati tenang. Rumah nak bersepah ke (bukan di sini ya) pun xpa. Xda orang nak tarik muka kalo umah gtu. Atau xperlu stress tengok dia bt keje. Yang paling best, xperlu nk hipokrit baik-baik ngn dia walaupun ati dah tahap errrrr…

Satu lagi kalo jenis rakan sekerja call waktu malam. Ohho! Serius xangkat dah. Sebab masa kat rumah ni la nk relaxkan otak. Kalo kat keje pun keje, balik keje pun kena keje, sapa xangin. Lama-lama bleh gila.. kot..


..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link