Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Wednesday, October 6, 2010

Dari Kecil Sehingga Remaja Dan Akhir Remaja (hehehehehe!!!)




Zaman praktikal kt Gopeng dulu

13 hari sudah berlalu.. tolak sana tolak sini, tinggal (oppsss.. negatif) hmmm.... Macam kena makan maggi + ikan bilis ja ni.. hehehhe!! Nasib baik aku ada buat side income.

Sampai bila ya nak hidup gini? Xkanla sampai pencen. huhu.. Seksa nih! Belum kawin lagi.. kalo dah kawin??

Sebelum aku posting lagi aku dah fikir benda ni.. Betullah org kata ngn makan gaji, xboleh kaya. setakat nak hidup senang bolehla. Tapi kalau banyak tanggungan pun xboleh senang gak.

Sebab itulah lepas saja posting, aku terus buat bisnes ni. Sebab2nya:

1. Aku pernah jual online. Tp banyak pening. Sebab customer ada complaint macam2. Dalam gambar warna lain, patung pakai lain dll.

2. Bila dah masuk keje, xda masa dah nak g pos barang2. Makan tengahari pun dah digabungkan dengan makan malam.

3. Bila dah keje, banyak tanggungjawab yang kena setel. Contohnya bila kena pergi kursus. seminggu ke. Xkan barang orang nk pending gitu ja..

4. Sebab paling penting, bisnes ni sangat senang nk handle. Asal ada internet, ada pc (kadang2 aku online guna handset ja), dah boleh run bisnes ni.

Dari umur aku 6 tahun sampai sekarang 24 tahun, aku buat bisnes. Dan aku paling suka bisnes ni. Setiap hari bersemangat! Semangat yang sentiasa ada n daripada team aku yang xpernah henti2 support aku.

KALAU ADA JALAN PINTAS, KENAPA NAK GUNA JALAN JAUH?

KALAU ADA CARA YANG SENANG, KENAPA NAK GUNA LAGI CARA SUSAH?


♥♫♥♫♥ UNSTOPPABLE ♥♫♥♫♥

..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link