Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Monday, February 10, 2014

Welcome Back Safra!

Dah lama saya tak update blog. Sejak kahwin May 2011, jadi malas pula nak update. Hari ini 10 Feb 2014 rasa teringin berblogging balik.

Jadi saya pun godek godek balik blog ni. Banyak yang nak kena edit sebab ada gambar yang dah hilang, ada yang dah lepas tarikh luput. Dan ada yang saya lupa macam mana nak edit hihi

Salah satu sebab nak buka balik blog sebab nak senang handle pages kat facebook. Rasanya ada lebih 5 pages saya kena handle setiap hari.

Salah satunya sebab produk stem cell ini. Saya suka ia sebab sedap dan senang! Baru ja makan 1 pack. Setakat ni kesan ketara masih x nampak. Yela baru 1 pack.

Cuma terfikir macam mana nak rajinkan diri telan pil pil supplement. Memang teramat malas. Cuma satu ja yang saya rajin telan iaitu Spirulina. Sebab bila saya dah lama stop ambil pil ni, badan jadi lemau yang teramat. Tidur awal, bangun pun masih penat. Sebab tu lah amalkan spirulina. Kalau selalu amal, badan jadi segar dan otak rasa fresh!

Dah siap untuk masa ini. Nak masak kejap lepas tu setelkan order hari ini ^_^

I love You!

..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link