Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Friday, January 14, 2011

10 Hari Selepas Buka Sekolah.. Fuhhhhh!!!!


Oooo... Salin nota ke posing ni??

Setelah lama tunggu baju batik, minggu kedua baru boleh pakai


Sudah dua minggu berlalu sejak buka sekolah.. Hujung minggu sabtu dan ahad pun bekerja sebab warden.. Sapa kata cikgu keje separuh hari? Aku keje 24 jam sehari. Bukan setakat cikgu, tapi kena kira stok bila tentera datang, kena jadi nurse bila student sakit, yang paling dahsyat, kena drive 'ambulance' ketika baru ja nak menikmati tilam bila sakit budak dah tahap xleh kawal.. Dan juga, mak guard untuk mengecheck tidur n jaga budak-budak.. Banyak dalam satu - CIKGU SAFRA

Aku stil lagi fall in love dengan UNSTOPPABLE.. Teramat cinta. Sebab time aku jadi tukang tunggu budak kena masuk air, aku boleh run bisnes ni. Time JPN nak datang (ggggrrrrrr.....), time mesyuarat juta-juta koperasi, time roll-call pagi2, time merentas desa jugak, aku masih lagi boleh buat bisnes ni..

2 ayat yang selalu aku guna dalam kelas 'Nak seribu daya, xnak cukuplah satu ja dalih' dan 'Buat benda sama, dapat perkara sama'.. Semua ni UNSTOPPABLE yang ajar.. Jadi lagi kuat!

Dah setahun berlalu, dan mematangkan aku. Aku xkan ambik sapa yang lembik, banyak buat alasan, cepat putus asa, dan mengalah pada peringkat pertama. Buat bisnes bukan utk try-try. Tapi untuk jangka masa panjang. Maaf sapa-sapa yang aku buat layan xlayan. Xda alasan untuk berjaya. NAK dengan XNAK ja.. Simple.

Terima kasih sangat-sangat kasih kepada team dan kawan-kawan yang banyak support. Rasanya xcukup kasih untuk diberikan sebagai tanda terima kasih.. Terutama kepada Kak Long iaitu Siti Yuraida dan sahabat terbaik, Noor Mubarak bin Muhamad. Diorang selalu support energy CIKGU SAFRA yang selalu budak-budak ambik. Hehehehehehe!!!!

WHAT DO YOU REALLY WANT? ASK AND THINK...


♥♫♥♫♥ UNSTOPPABLE ♥♫♥♫♥

..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link