Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Tuesday, May 4, 2010

Hanya Menjadi Penonton



Setelah lama xupdate blog ni...

Sebenarnya aku memerhati gelagat manusia-manusia. Memang aku akui dan tahu ramai sangat yang nak buat bisnes, nak buat duit, nak beli macam-macam, kereta rosak, bayar hutang... tapi TIDAK SANGGUP berkorban walau hanya sedikit untuk mencapai ke arah itu.. Kelakar pun ada..

Kalau aku, aku pk balik.. nakkan sesuatu tetapi tidak mahu lepaskan sesuatu atau buat satu sesuatu untuk mendapatkan sesuatu itu.. Ia adalah mustahil

Memang benar pepatah kata, NAK SERIBU DAYA, TAK NAK SERIBU DALIH.. Tapi kalau tak nak, 1 dalih pun dah cukup

Aku pk, selagi aku xbuat sesuatu, xkan ada apa yang berubah. Dan hidup aku akan still sama macam selalu...

Then, orak langkah... ke arah lebih baik.. U SIT, STAY and DECIDE!!!



♥♫♥♫♥ UNSTOPPABLE ♥♫♥♫♥

..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link