Senang Hamil

ShoutMix chat widget

Tuesday, April 20, 2010

Nak Atau Xnak Ja


(“Aku terpaksa jual komputer aku untuk join business ni, aku daif 29 tahun dalam hidup.. dan aku telah tekad takkan pandang kebelakang lagi… aku akan kayuh selaju-lajunya kerana aku tahu aku akan berjaya!!”)

KHAIROL R

(2x penerima anugerah penajaan terbanyak

Mengatasi 100,000 ahli lain)

(Income RM500,000 dalam tempoh 10 bulan)

begitu lah kisah slh sorg sifoo dlm biz ni tgk!!

betapa dia ssh2 dulu sblom berjaye.

ak respek gile lah ng dia..sggup ketepi kn ego..utk berjaye dan skrg..TERBUKTI dia berjaya!!

student,part timer,yg full timer pon leh involve.

ini sume hnye kpade sape2 yg berminat dan betul SERIUS nk buat duit.

Yang gedik2 dan mengada2,serious aku cakap,aku tak kan layan.

Salam.

p/s: yg duk kate duit xle bawak ke kubur tu.

anda mmg PANDAI.

tp kami pon tahu..

sbb tu kami LAGI PANDAI...

nk ade simpanan utk ditggal kn andai nya umur xpnjg.

terutama bg yg da berkeluarga.


♥♫♥♫♥ UNSTOPPABLE ♥♫♥♫♥

..

.

Blogged.my calendario-biblico Free Automatic Link